Понеділок, 24.09.2018, 00:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Канівська
спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 6
з поглибленим вивченням іноземних мов

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Поради вчителям

Рекомендації психолога 

  • Рекомендації учителю в роботі з дітьми  різних типів темпераментів.
    Дитина – сангвінік. Вимоги до сангвініка мають бути максимально чіткими і справедливими.
    Читайте далі...

Психологічна скарбничка

  • Рекомендації  вчителям з профілактики    дезадаптації  п'ятикласників.
    Читайте далі...
  • Секрети встановлення духовних стосунків між учителем та учнем в умовах гуманізації навчально-виховного процесу Улюблений учитель той, який посміхається, та наділений почуттям гумору...
    Читайте далі...





Рекомендації психолога

Рекомендації психолога учителю
в роботі з дітьми  різних типів темпераментів


І.                                    Дитина – сангвінік

  • Вимоги до сангвініка мають бути максимально чіткими і справедливими.
  • Не варто давати доручення, пов»язані з тривалою монотонною діяльністю.
  • При виконанні завдань дорослий повинен використовувати додаткові стимули, аби домогтися завершення роботи.
  • Коли дитина виконала неякісно завдання, нехай переробить його ще раз.

ІІ.                                     Дитина - холерик

  • Не гальмуйте активності дітей у формі прямої заборони.
  • Не задовольняйте їхніх примх заради того, щоб вони не нервувалися.
  • Не підвищуйте голосу, не вдавайтесь до залякування. Холеричні діти потребують тактовної допомоги та співчуття при ускладненнях.
  • Холерика важливо виховувати добрим, співчутливим, турботливим, оскільки цей тип дуже схильний до агресивності.


ІІІ.                                 Дитина – флегматик

  • Не карайте за повільність, не звинувачуйте в тупості, некмітливості.
  • Наслідки такого ставлення здебільшого трагічні: у дитини виникають неврози, формується занижена самооцінка через постійні невдачі.
  • Необхідно уникати демонстративних доручень, пов»язаних із високим темпом діяльності. 
  • Щоб дитина виросла ініціативною, дорослі мають вітати кожен вияв її самостійності, непомітно допомагати у складних справах. 

ІV.                                  Дитина – меланхолік
  • Пам'ятайте, що меланхолік не витримує сильних подразників, дуже довго і хворобливо адаптується в колективі дітей.
  • Правильний виховний підхід полягає в тому, що дорослий виявляє співчуття і повне розуміння почуттів дитини.
  • Періодично організовуйте для меланхоліка «ситуації успіху».
  • Не підвищуйте голосу, не кричіть, не висувайте надмірних вимог до дитини.



Психологічна скарбничка

Рекомендації  вчителям
з профілактики    дезадаптації  п'ятикласників


  1. В роботі з дітьми враховувати їх вікові та індивідуальні особливості.
  2. Демонструвати віру в успіх учня.
  3. Відділяти оцінку від особистості . 
  4. Запобігати груповій критиці дитини та її робіт, а також не порівнювати її помилки з успіхами інших учнів. 
  5. Порівнювати якість роботи дитини тільки з її попередніми успіхами.
  6. Вказуючи на помилки, намітити шлях до успіху. 
  7. Акцентувати увагу учня на його досягненнях та перемогах.
  8. Надавати емоційну підтримку учням не лише словами, а й поглядом та дотиком.
  9. Запобігати частому використанню в мові слів-заперечень. Підтримувати і заохочувати прояви активності в роботі на уроці скутих, сором'язливих  та тривожних дітей.
  10. Для встановлення хороших відносин між дітьми в класі й формуванню в них конструктивних способів взаємодії можна проводити заняття на теми: «Що таке справжня дружба в колективі?», «Що означає добре почуватися?» та інші. Така робота буде більш ефективною, якщо під час занять інсценувати ситуації, а також їх обговорювати, та вирішувати  проблемні  питання. 



Психологічна скарбничка

Секрети встановлення 
духовних стосунків між учителем та учнем 
в умовах гуманізації навчально-виховного процесу


  • Улюблений учитель той, який посміхається, та наділений почуттям гумору.
  • Викликаючи почуття страху, ми принижуємо і себе, і дитину, притуплюємо її інтелект. Подумки полічіть до 10, перш ніж викликати батьків, чи робити запис у щоденнику : цим ми розписуємося у власному безсиллі.
  • Потрібно зрозуміти, що учень мовчить не від незнання предмета, а від страху перед аудиторією (пригадайте себе в такій ситуації).
  • Пізнайте в дітях себе колишнього – й учіться у них!  Відчувайте іншу людину, та сприймайте її такою, якою вона є, зрозумійте її внутрішній світ, передбачайте поведінку. Умійте передбачати й оцінювати якусь ситуацію, річ або точку зору учня очима самого учня.
  • Особливо пам'ятайте:  духовний контакт – це така сфера, яка легко руйнується, отож постійно підживлюйте її. Дрібниць у стосунках не повинно бути. Інколи дрібниця виглядатиме вагомою обставиною в очах учня чи класу. Найбільшому зміцненню духовних контактів сприятимуть спільні інтереси та потреби.
  • Дорожіть довірою дітей. Це обов'язковий компонент у діяльності будь-якої соціальної групи, яка досягається компетентністю, сумлінністю і чесністю.
  • Не слід забувати, що сліпа покара, яка ґрунтується на особистому переконанні, позбавлена сили. Найголовнішим засобом людського виховання є переконання, а на переконання можна впливати тільки переконанням.
Успіхів Вам!


Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Створити безкоштовний сайт на uCoz